Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití dramatické výchovy a osobnostně-sociálního rozvoje u dětí ve věku 5 - 7 let
Fučíková, Lucie ; Hanyš Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Tato bakalářská práce řeší, zdali vhodně vytvořené lekce dramatické výchovy pomohou zlepšit sociální problém ve skupině dětí navštěvujících mateřskou školu. Jedná se o nepřijetí problematického chlapce skupinou. Jeho chování v ostatních dětech vyvolávalo strach. Cílem práce je zlepšit vzniklou situaci v kolektivu a to prostřednictvím lekcí dramatické výchovy se skupinou nejstarších dětí. K vyhodnocení cíle jsem použila reflexe z lekcí, pozorování, ale také dotazníkové šetření, jehož respondenti byli učitelé. Z dotazníků vyplynulo, že ke zlepšení situace a odbourání strachu došlo u většiny dětí ze skupiny. Ačkoli zde hrálo roli více faktorů jako dlouhá doba od adaptace chlapce a pedagogické intervence, osobní asistent chlapce a jiné. Výsledky této práce jsou důkazem toho, že dramatická výchova nejen rozvíjí osobnost a spojuje skupinu, ale její dopad je mnohem větší, než kam učitel dohlédne.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.